شرایط گارانتی و عودت کالا
در راستای آسودگی خاطر مشتریان عزیز، شرایطی برای بازگردانی و تعویض کالاها بر اساس قوانین شرکت های گارانتی دهنده تعیین شده، که در صورت بروز مسئله پس از خرید بتوانید از این شرایط استفاده کنید.
نکته : حتما کالای خود را در لحظۀ دریافت از شخص تحویل دهنده از لحاظ ظاهری بررسی نمایید ، چون تحویل گرفتن کالا بمنزلهۀ تایید سلامت ظاهری آن است و پس از آن اعلام ایراد ظاهری به هیچ عنوان پذیرفته نیست و کالا از گارانتی و خدمات پس از فروش خارج است.
شرایط هفت روز مهلت تست:
این خدمت ایراد های ظاهری ، شکستگی و خط و خش و موارد فنی که در صورت استفاده و یا نصب نادرست کاربر ایجاد شده است را شامل نمی شود. برای استفاده از مهلت تست کالای شما باید دارای گارانتی اصلی باشد و گارانتی های شرکتی شامل مهلت تست نمی شوند، در هنگام خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید.
- در صورتی که کالای خریداری شده دارای مشکل فنی است، میتوانید تا هفت روز کاری کالای خود را با هماهنگی بخش گارانتی به فروشگاه آسا آیتی بازگردانید.
- کالای شما ابتدا توسط کارشناسان فنی آسا آیتی بررسی خواهد شد و در صورت تایید ایراد فنی عنوان شده از جانب شما ، محصول خریداری شده برای دریافت خدمات به شرکت گارانتی ارسال خواهد شد.
- تصمیم گیرندۀ نهایی در رابطه با وضعیت کالا (تعمیر یا تعویض کالا) شرکت گارانتی کننده است.
- درصورت عدم تایید ایراد فنی، محصول برای خریدار ارسال خواهد شد.
- برای تعویض کالای خریداری شده و یا مرجوع کردن آن، در مدت زمان هفت روز مهلت تست، کالا باید پلمپ باشد و بعد از ارسال به فروشگاه آسا آیتی به تایید کارشناسان فنی برسد.
- در صورت عدم موجودی کالا برای تعویض در هر یک از مراحل فوق مبلغ آن طبق قوانین گارانتی به حساب مشتری واریز خواهد شد و یا کالا با یک کالای دیگر به انتخاب مشتری تعویض شده و تفاوت قیمت آن محاسبه میگردد.
اقلام زیر شامل قوانین بالا نمی شوند و فاقد مهلت تست میباشند:
- کارت گرافیک بایوس خورده
- انواع هارددیسک
- درایو نوری (سی دی رایتر، دی وی دی رایتر، بلو ری رایتر)
- لپتاپ و لوازم جانبی لپتاپ، آل این وان و مینی پی سی
- پرینتر
- اسکنر
- کارتریج
- CPU اینتل
- پیکسل سوخته ی مانیتور تا تعدادی که شرکت تولید کننده و گارانتی کننده اعلام میکنند (3 تا 6 پیکسل بسته به شرکت تولید کننده و گارانتی کننده)
- سوکت مادربردهای اینتل که آسیب ظاهری دیده اند
- کالاهای دارای گارانتی شرکتی
این اقلام توسط خود مشتری باید به گارانتی ارسال شوند.
هزینههای ارسال:
درصورت تایید کارشناسان مبنی بر پذیرش کالا و تعویض آن، هزینه های ارسال کالا به عهدۀ فروشگاه آسا آیتی است و در صورت عدم تایید، هزینهها به عهدۀ مشتری است. لطفا روش ارسال کالا به فروشگاه آسا آیتی را حتما با کارشناسان واحد گارانتی هماهنگ فرمایید.
درصورتیکه کالای سفارش داده شده با کالایی که دریافت کردهاید تفاوت دارد:
- این تفاوت باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت به فروشگاه آسا آیتی اطلاع داده شود.
- در صورتیکه این تفاوت از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و پلمپ به آسا آیتی بازگردانده شود، در صورت باز شدن پلمپ یا استفاده از کالا امکان رسیدگی به درخواست مشتری وجود ندارد.
- در صورتیکه تفاوت کالا از روی جعبه قابل تشخیص نبود، اما پس از باز کردن پلمپ متوجه تفاوت کالا شدید، باید کالا را بدون اینکه از آن استفاده شود، برای فروشگاه آسا آیتی ارسال کنید، در صورت استفاده از کالا امکان رسیدگی به درخواست مشتری وجود ندارد.
- مسئولین فنی ظرف مدت 72 ساعت از دریافت کالا به بررسی تفاوت مطرح شده خواهند پرداخت و در صورت تایید کارشناس آسا آیتی ، کالا برای مشتری تعویض می گردد. در صورت عدم تایید کارشناسان، کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.
.