امکان ارسال به تمامی نقاط کشور

تعداد کاربران اسنپ چت از مرز ۲۰۳ میلیون گذشت

تعداد کاربران اسنپ چت از مرز ۲۰۳ میلیون گذشت

براساس اعلام اسنپ‌چت، تعداد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی با رشد سالیانه‌ی ۸ درصد اکنون به رقمی بالغ بر ۲۰۳ میلیون کاربر رسیده است. 

روز گذشته اسنپ‌چت آمار جدیدی  از تعداد کاربران خود منتشر کرد. براساس اعلام اسنپ‌چت، تعداد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی در فصل دوم ۲۰۱۹ افزایش پیدا کرده است. ساعاتی پس از اعلام آمار کاربران این شبکه‌ی اجتماعی، سهام اسنپ چت‌نیز افزایش پیدا کرد.

با افزایش ارزش‌ سهام، درآمد اسنپ چت با رشد ۴۸ درصدی به رقمی بالغ بر ۳۸۸ میلیون دلار می‌رسد. ابزار‌های جدید مربوط به فناوری‌های مبتنی بر واقعیت افزوده، بازطراحی اپلیکیشن اندرویدی و همچنین در دسترس قرار گرفتن این اپلیکیشن در بازارهای مختلف، باعث شده تا تعداد کاربران اسنپ ‌چت در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۹ افزایش پیدا کند و با رشد سالیانه‌ی ۸ درصد به ۲۰۳ میلیون کاربر برسد. 

اسنپ چت

ایوان اشپیگل، مدیرعامل اسنپ‌چت در مورد این موضوع اعلام کرد: 

طی ۱۸ ماه گذشته توانستیم با توسعه‌ی ابزارهای جدید، ارتباط و تعامل بیشتری با کاربران داشته باشیم و همین رویکرد منجر به افزایش درآمد اسنپ‌چت شده است. کماکان به‌دنبال تحقق بخشیدن به آرمان‌های خودمان هستیم و به حرکت در مسیر پیشرفت خصوصا در حوزه‌هایی که مورد استقبال کاربران‌مان است، ادامه خواهیم داد. 

گزارش جدید اسنپ‌چت در حالی منتشر می‌شود که پیش‌تر در ماه آوریل نیز گزارش آماری از سوی این شبکه‌ی اجتماعی برای سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود. در گزارش قبلی پیش‌بینی شده بود که درآمد اسنپ‌چت به رقمی در حدود ۳۳۵ میلیون دلار و ۳۶۰ میلیون دلار برسد که برابر با رشد ۲۸ درصد و ۳۷ درصد است.

 

اما گزارش آماری اخیر حاکی از آن است که ۱۳ میلیون کاربر جدید در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۹ به تعداد کاربران اسنپ‌چت اضافه شده است. در حالی که پیش‌تر تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند در این بازه‌ی زمانی تنها ۲ میلیون کاربر به تعداد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی اضافه خواهد شد. تعداد پست‌های منتشرشده در هر روز نیز افزایش یافته و به رقمی درحدود ۳.۵ میلیارد پست در فصل دوم ۲۰۱۹ رسیده است.

فیلترهای مربوط به دوربین سلفی، همچنین قابلیت‌هایی همچون تغییر جنسیت در تصویربرداری، باعث شده است تا کاربران تمایل بیشتری به استفاده از این اپلیکیشن از خود نشان بدهند.  اشپیگل، مدیرعامل اسنپ‌چت در گفتگویی تلفنی با برخی از سرمایه‌گذاران اعلام کرد که درحدود ۷ تا ۹ میلیون کاربر از بین ۱۳ میلیون کاربر جدیدی که به این شبکه‌ی اجتماعی پیوسته‌اند، از ابزارهای جدید واقعیت افزود‌ه استفاده می‌کنند.

اشپیگل اشاره کرد که کاربران قبلی نیز تمایل زیادی به استفاده از ابزارهای جدید از خود نشان داده‌اند. تا جایی که بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در دو هفته‌ی نخست معرفی ابزارهای جدید واقعیت افزوده‌، از این ابزارها استفاده کرده‌اند.

اسنپ‌چت درتلاش است تا به‌منظور رفع نگرانی‌های دولت در مورد امنیت این اپلیکیشن‌، راهکارهایی برای حفظ امنیت داده‌های کاربران درکنار قابلیت‌های جدید اپلیکیشن در برنامه‌ی کاری خود قرار دهد. اشپیگل معتقد است که کابران در اسنپ‌چت تجربه‌های متفاوت‌تری نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی خواهند داشت و به‌همین دلیل انتظار می‌رود این اپلیکیشن بیش‌ازپیش مورد توجه قرار گیرد. وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت:

در فرایند توسعه‌ی اپلیکیشن‌، به حفظ حریم خصوصی کاربران توجه ویژه‌ای نشان می‌دهیم و این موضوع، یکی از موضوعات مهمی است که همیشه مورد توجه قرار دارد. 

در سال ۲۰۱۹، اسنپ‌چت با پشتیبانی از ۸ زبان زنده‌ی جهان از جمله هندی، پنجابی، مراتی، گجراتی، ویتنامی و اردو  که توسط بیش از ۷۵۰ میلیون نفر در سراسر جهان صحبت می‌شود، توانست طیف جدیدی از کاربران را به‌سمت خود جذب کند.

دیدگاهی ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی میبایست پر شوند.

.